חשיפת 'המוקד הציבורי': עקצו ונקנסו בכשני מיליון ש"ח

    צבי טסלר 1 Comment on חשיפת 'המוקד הציבורי': עקצו ונקנסו בכשני מיליון ש"ח

    מרדכי רכש מיטה דרך האתר מאסטר שופ, אך לא קיבלה את המיטה ולא את החזר התשלום. עו״ד דודו אבן חן, דובר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן סיפר על הקנס הגדול שהושת על החברה שעשתה עשרות מעשי נוכלות שכאלה

    חרדי משתמש במחשב • תמונת אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו>>>

    מרדכי שפנה לתיבת 'המוקד הציבורי' בהגשת צבי טסלר, שעניינה תלונות של הציבור וסיוע בידי מערכת 'קול חי'. סיפר כי לפני כשלוש שנים רכשה משפחתו ספת על קל  באתר חברת מאסטר שופ בעלות של 1,450 ₪ בתשלום אחד שכולל משלוח.

    באוקטובר פנה מרדכי לחברה על כך שעדיין לא קיבל את הספה שנרכשה ולא את שוויה. כל זאת על אף שנמסרה חשבונית זיכוי ללקוח, הכסף לא התקבל בחשבונו של הלקוח. ומכאן החברה פשוט נעלמה.

    הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן תבעה את החברה. עו״ד דודו אבן חן, דובר הרשות התראיין בתוכנית וסיפר את סיפור הנוכלות: "כבר בינואר 2023 אחרי חקירה שלקחה כמה חודשים טובים נתנו להם קנס של 1.8 מיליון שקל. הסנקציה מחושבת לפי כמות ההפרות, הם הבטיחו מוצרים ולא סיפקו את זה. אחרי שבאו לבטל הם היו עושים בעיות."

    דובר הרשות להגנת הצרכן הסביר את התהליך להחזר כספי בעת הפרת הזמנה באינטרנט, הסביר את התהליך של הגשת התביעה ואת תיקון החקיקה שהרשות שוקלת לקדם בדבר שיפוי הלקוחות שנפגעו מכספי הקנס המועבר לקופת המדינה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ישראל היא גן עדן לנוכלים

      בדרך כלל ,
      צרכנים שנעקצים יכולים לשכוח מכספם